tisdag 14 april 2020

Sammanfattning Påskläsutmaning 2020

Nu är den påskläsutmaning som Mias Bokhörna hållit i över och det är dags att summera läsningen. Utmaningen gick ut på att läsa så många sidor som möjligt mellan den 9:e och 13:e april. Jag hade ingen bok på gång när utmaningen började och har under påskhelgen lyckats läsa fem böcker och påbörja en sjätte. Det här har jag läst:

Vedergällningen av Lotta Lundh (utläst) – 342 sidor
Det onda av Ines Bayard (utläst) – 197 sidor
Om det inte vore för dig av Delphine de Vigan (utläst) – 188 sidor
Hästpojkarna av Johan Ehn (utläst) – 362 sidor
Skred av Marit Sahlström (utläst) – 209 sidor
Som pesten av Hanne-Vibeke Holst (påbörjad) – 54 sidor


Sammanlagt har jag läst 1352 sidor.
 
 
Jag hann läsa alla de böcker jag hade tänkt, så jag är mycket nöjd med läsningen. Som pesten hade jag med som bonus-bok, att påbörja om jag han läsa ut de andra fem, och det var ju precis vad jag hann göra.
Tack Mia för en rolig läsutmaning!
Och besök gärna Mias sida: http://eggetbok.blogspot.com/
 

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, även fast jag inte vann så är jag väldigt nöjd med mitt resultat. Mitt mål var att läsa en bok om dagen och det lyckades jag med. :)

      Radera